.
Середа, 27.11.2024, 13:04
Вітаю Вас Гість | RSS
хмаринка тегів
Весілля Опанаса Крокви кетчуп творчість В.Симоненка вино з троянд Новели та гуморески В.Симоненка ЗНО урк. мова та література скачать ЗНО казка про снігову бабу уроки з української літератури Написання складних прикметників раз Тричі являлась мені любов урок в 10 класі читання мовчки 5 клас Самостійна робота виготовлення валянок как шить валенки тест українська мова дієслово завдання з української мови тести з мови твір про війну учнівскі твори проведення методоб'єднаня протокол В. Стефаник контрольна робота Леся Українка М. Вороний відокремлені члени речення підсумковий диктант 6 клас українська мова підсумковий диктант підсумковий диктант українська мова диктант 10 клас підсумковий контроль з української диктант для 7клсау підсумковий контроль знань для 7 кл завдання ЗНО 2013 мова та літератур ЗНО 2013 з української мови та літе пробні завдання ЗНО конспекти уроків з української мови інноваційні технології навчання Марія Микицей нестандарнті уроки урок Будинок який умів розмовляти Урок української мови в 6 класі прикметники портрет Тараса Шевченка Вклонимося Кобзарю Поети-«шістдесятники» посадові інструкції
Навчайся весело
Cлучайное
Новини освіти
Завантажити плеєр
<
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94
Слухай радіо
Пошук
Друзі сайту
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Пошук по сайту



ДОДАЙ СВОЮ СТАТТЮ!


Матерiал буде доступний пiсля перевiрки адмiнicтратором сайту

Головна » 2015 » Квітень » 22

Тема. Типи речень за метою висловлювання.

Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про види речень за метою висловлювання, про окличні речення, розвивати вміння спостерігати над мовним матеріалом; формувати загально пізнавальні вміння розпізнавати види речень за метою висловлювання, розповідно-окличні, питально-окличні, спонукально-окличні, правильно їх інтонувати, розвивати творчі вміння побудови речення, різних за метою висловлювання, правильно вживати розділові знаки.

... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 1686 | Додав: teachermov | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

(назва району)

"ЗАТВЕРДЖУЮ"

Наказ від

Директор школи ()

... Читати далі »

Категорія: Мої розробки | Переглядів: 3550 | Додав: teachermov | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

Тією Богом забутою вулицею невтомно ходив смуток . Щодня у вишуканому вбранні він крокував обабіч доріг невимушено вільно, окутуючи густою темною вуаллю погляди перехожих.

Його постать ніким не оцінена , не оспівана й не змальована, бунтувала віхолою біля самотнього будинку. Занедбане подвір’я ледве дихало життям , яке, здавалося, вже давно минуло чи, можливо, затаїлося в закутку чужих спогадів і загубилося серед товщі ненависної пилюги й бруду.

... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 1299 | Додав: teachermov | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

 

 

Вступ. Поети-«шістдесятники»

ПЛАН  ВИВЧЕННЯ  ТЕМИ

1.     Тимчасове суспільне потепління 1950–1960-их років.
2.     Загальна характеристика культурологічного явища «шістдесятництва».
3.     Поняття дисидентського руху.
4.     Досягнення в прозі.
5.     Надбання поетів-«шістдесятників». 

ДЖЕРЕЛОЗНАВЧА  БАЗА

Матеріали підручників

1.  Мовчан Р. В., Ковалів Ю. І., С. 50–61.

2.  Уліщенко А. Б., Уліщенко В. В. Хрестоматія. 11 клас, С. 608–609.

 

... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 2193 | Додав: teachermov | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

part1>>http://ukrteacher.ucoz.ua/news/vklonimosja_kobzarju_konspekt_uroku_plani_urokiv/2015-04-22-56

2. Т. Шевченко – художник.

Ведуча: Тарас наймитує, у вільний від роботи час читає і малює. А по закутках, щоб ніхто не бачив його горя, плаче. Але думка знайти людину, яка б навчила його малювати, не покидає хлопчика. Так він потрапляє до хлипнівського маляра. Маляр погоджується навчити хлопця малювати, однак пан Енгельгард забирає його до себе в Петербург, і Тарас стає козачком.

Учень:       Хоче малювати,

Прагне він до знань,

Та за це багато

Зазнає знущань.

Нишком він малює

Статуї в ... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 1486 | Додав: teachermov | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

 

«Вклонимося Кобзарю»

 

Мета: поглибити знання учнів про життєпис сина українського народу – Т.Г. Шевченка; спираючись на слово, домагатися розвитку не тільки інтелекту, а й душі; спонукати учнів до власної творчості; виховувати любов і повагу до спадщини, яку нам залишив поет, традицій нашого народу, бути справжнім патріотом України.

 [ ... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 1036 | Додав: teachermov | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

Тема. Загальновживані (нейтральні) та стилістично забарвлені слова.
Мета:
подати учням уявлення про загальновживані, стилістично забарвлені слова, розрізняти їх, визначати належність слів до цієї категорії; навчитися працювати тлумачним словником;
... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 1418 | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)