Тема. Типи речень за метою висловлювання.
Мета: поглибити й систематизувати знання учнів про види речень за метою висловлювання, про окличні речення, розвивати вміння спостерігати над мовним матеріалом; формувати загально пізнавальні вміння розпізнавати види речень за метою висловлювання, розповідно-окличні, питально-окличні, спонукально-окличні, правильно їх інтонувати, розвивати творчі вміння побудови речення, різних за метою висловлювання, правильно вживати розділові знаки.
...
Читати далі »
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
(назва району)
"ЗАТВЕРДЖУЮ"
Наказ № від
Директор школи ()
...
Читати далі »
|
Тією Богом забутою вулицею невтомно ходив смуток . Щодня у вишуканому вбранні він крокував обабіч доріг невимушено вільно, окутуючи густою темною вуаллю погляди перехожих.
Його постать ніким не оцінена , не оспівана й не змальована, бунтувала віхолою біля самотнього будинку. Занедбане подвір’я ледве дихало життям , яке, здавалося, вже давно минуло чи, можливо, затаїлося в закутку чужих спогадів і загубилося серед товщі ненависної пилюги й бруду.
...
Читати далі »
|
Вступ. Поети-«шістдесятники»
ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ
1. Тимчасове суспільне потепління 1950–1960-их років.
2. Загальна характеристика культурологічного явища «шістдесятництва».
3. Поняття дисидентського руху.
4. Досягнення в прозі.
5. Надбання поетів-«шістдесятників».
ДЖЕРЕЛОЗНАВЧА БАЗА
Матеріали підручників
1. Мовчан Р. В., Ковалів Ю. І., С. 50–61.
2. Уліщенко А. Б., Уліщенко В. В. Хрестоматія. 11 клас, С. 608–609.
...
Читати далі »
|
part1>>http://ukrteacher.ucoz.ua/news/vklonimosja_kobzarju_konspekt_uroku_plani_urokiv/2015-04-22-56
2. Т. Шевченко – художник.
Ведуча: Тарас наймитує, у вільний від роботи час читає і малює. А по закутках, щоб ніхто не бачив його горя, плаче. Але думка знайти людину, яка б навчила його малювати, не покидає хлопчика. Так він потрапляє до хлипнівського маляра. Маляр погоджується навчити хлопця малювати, однак пан Енгельгард забирає його до себе в Петербург, і Тарас стає козачком.
Учень: Хоче малювати,
Прагне він до знань,
Та за це багато
Зазнає знущань.
Нишком він малює
Статуї в
...
Читати далі »
|
«Вклонимося Кобзарю»
Мета: поглибити знання учнів про життєпис сина українського народу – Т.Г. Шевченка; спираючись на слово, домагатися розвитку не тільки інтелекту, а й душі; спонукати учнів до власної творчості; виховувати любов і повагу до спадщини, яку нам залишив поет, традицій нашого народу, бути справжнім патріотом України.
[
...
Читати далі »
|
Тема. Загальновживані (нейтральні) та стилістично забарвлені слова.
Мета:
подати учням уявлення про загальновживані, стилістично забарвлені слова, розрізняти їх, визначати належність слів до цієї категорії; навчитися працювати тлумачним словником;
...
Читати далі »
| |