.
Субота, 23.11.2024, 20:45
Вітаю Вас Гість | RSS
хмаринка тегів
Весілля Опанаса Крокви кетчуп творчість В.Симоненка вино з троянд Новели та гуморески В.Симоненка ЗНО урк. мова та література скачать ЗНО казка про снігову бабу уроки з української літератури Написання складних прикметників раз Тричі являлась мені любов урок в 10 класі читання мовчки 5 клас Самостійна робота виготовлення валянок как шить валенки тест українська мова дієслово завдання з української мови тести з мови твір про війну учнівскі твори проведення методоб'єднаня протокол В. Стефаник контрольна робота Леся Українка М. Вороний відокремлені члени речення підсумковий диктант 6 клас українська мова підсумковий диктант підсумковий диктант українська мова диктант 10 клас підсумковий контроль з української диктант для 7клсау підсумковий контроль знань для 7 кл завдання ЗНО 2013 мова та літератур ЗНО 2013 з української мови та літе пробні завдання ЗНО конспекти уроків з української мови інноваційні технології навчання Марія Микицей нестандарнті уроки урок Будинок який умів розмовляти Урок української мови в 6 класі прикметники портрет Тараса Шевченка Вклонимося Кобзарю Поети-«шістдесятники» посадові інструкції
Навчайся весело
Cлучайное
Новини освіти
Завантажити плеєр
<
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94
Слухай радіо
Пошук
Друзі сайту
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Пошук по сайту



ДОДАЙ СВОЮ СТАТТЮ!


Матерiал буде доступний пiсля перевiрки адмiнicтратором сайту

Головна » Українська мова

Уроки № 41-42

Звязне мовлення

Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру

Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати такі текстотворчі вміння, як визначення теми й головної думки тексту, зясування стилю й покладеного в основу тексту типу мовлення, колективне складання плану тексту, самостійний добір адекватних змісту виражальних засобів мови, реалізація задуму (відтворення вихідного тексту-зразка); уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, смак до влучного слова.

Обладнання: текст для переказу.

Хід уроку

 

І. Повідомлення мети і завдань уроку.

 

ІІ. Підготовка до роботи над переказом.

 

* Читання тесту вчителем.

 

*З’ясування значення вжитих у тексті переказу  слів, які перебувають у пасивному словнику учнів.

 

*Визначення теми й головної думки тексту. Зясування стилю тексту та покладеного в його основу типу мовлення.

 

*Колективне складання плану тексту.

 

*Повторне читання вчителем   тексту.

 

ІV. Письмова робота п’ятикласників на чернетках. Індивідуальне вдосконалення чорнових варіантів переказу. Переписування відредагованого тексту до зошитів.

  ... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 6447 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Урок 47

Зв’язне мовлення

Контрольне читання мовчки. Створення діалогів

Мета: з’ясувати рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема вміння читати мовчки; формувати вміння складати  й розігрувати діалоги відповідно до запропонованої мовленнєвої ситуації й мети спілкування, сприяти підвищенню рівня вправності  діалогічного мовлення щодо його  доцільності, логічності, лаконічності, виразності; формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу; вміння додержувати правил спілкування, дотримувати норм літературної мови, доречно вживати формули мовленнєвого етикету; уточнювати й збагачувати словниковий запас, розвивати культуру усного мовлення, увагу, пам’ять.

Тип уроку: комбінований урок (перевірка й облік якості засвоєних знань, умінь, навичок; розвиток  зв’язного мовлення).

Обладнання:текст для читання мовчки.

 

Хід уроку

 

І. Повідомлення  мети і  завдань уроку.

 

ІІ. Проведення читання мовчки.

 

ІІІ. Відповіді вчителя на запитання учнів (після того, як тестові завдання виконано).

 

ІV. Підготовка до складання діалогів.

 

* Бесіда.

·&nb ... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 14522 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

 Урок № 45
Тема: Діалог. Тире при діалозі.
Мета: поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; виховувати смак до влучного, доречного й дотепного слова; розвивати логічне мислення, мовлення, стійку увагу, емоції, уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник.
... Читати далі »
Категорія: Українська мова | Переглядів: 3400 | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Українська мова. 10 клас.
Тематичне оцінювання.
Складні випадки правопису ненаголошених голосних, м’якого знака, апострофа.

1. Орфограма – це 
а) чітка рекомендація для правильного написання слова;
б) правильне написання, що вибирається з ряду можливих.
в) система правил про способи передачі звукового мовлення на письмі;
г) розділ мовознавства, у якому вивчається система правил для забезпечення передачі звукового мовлення на письмі.
Записати слово з орфограмою на межі морфем (значущих частин слова), позначити орфограму.

2. Буквосполучення ри, ли в коренях українських слів та написання е, и у деяких словах, що не перевіряються наголосом (левада, кочерга) пояснюється
а) фонетичним принципом орфографії;
б) морфологічним принципом;
в) історичним принципом;
г) смисловим (диференціюючим) принципом.
Дібрати й записати слово із сумнівним ненаголошеним голосним, що не перевіряється наголосом; записати це слово фонетичною транскрипцією.

3. М’який знак не пишеться 
а) перед буквою о;
б) перед буквосполученням йо;
в) у дієсловах на -ть, -ться;
г) після букв, що позначають губні та шиплячі приголосні, а також після букви р.
Дібрати дієслово на -ть, -ться, записати його фонетичною транскрипцією.

4. Апостроф ставиться перед буквами я, ю, є, ї після букв
а) к, п, т, ф, х;
б) д, т, з, ц, ч, ж;
в) б, п, в, ... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 2811 | Додав: teachermov | Дата: 08.12.2012 | Коментарі (0)

« 1 2 3