.
Субота, 23.11.2024, 21:03
Вітаю Вас Гість | RSS
хмаринка тегів
Весілля Опанаса Крокви кетчуп творчість В.Симоненка вино з троянд Новели та гуморески В.Симоненка ЗНО урк. мова та література скачать ЗНО казка про снігову бабу уроки з української літератури Написання складних прикметників раз Тричі являлась мені любов урок в 10 класі читання мовчки 5 клас Самостійна робота виготовлення валянок как шить валенки тест українська мова дієслово завдання з української мови тести з мови твір про війну учнівскі твори проведення методоб'єднаня протокол В. Стефаник контрольна робота Леся Українка М. Вороний відокремлені члени речення підсумковий диктант 6 клас українська мова підсумковий диктант підсумковий диктант українська мова диктант 10 клас підсумковий контроль з української диктант для 7клсау підсумковий контроль знань для 7 кл завдання ЗНО 2013 мова та літератур ЗНО 2013 з української мови та літе пробні завдання ЗНО конспекти уроків з української мови інноваційні технології навчання Марія Микицей нестандарнті уроки урок Будинок який умів розмовляти Урок української мови в 6 класі прикметники портрет Тараса Шевченка Вклонимося Кобзарю Поети-«шістдесятники» посадові інструкції
Навчайся весело
Cлучайное
Новини освіти
Завантажити плеєр
<
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94
Слухай радіо
Пошук
Друзі сайту
Календар
«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Пошук по сайту



ДОДАЙ СВОЮ СТАТТЮ!


Матерiал буде доступний пiсля перевiрки адмiнicтратором сайту

Головна » 2012 » Грудень » 09

1. Утворити ступені порівняння прикметників
Хороший, веселий,
солоний, дорогий, малий, низький.
2.Утворити дієприкметники активного та
пасивного стану
Зелений, сидіти, говорити,
зібрати,зорати.
3.Записати правильно:
Міністерство освіти
україни, голова верховної ради, 
полтавський державний університет ім.
короленка,міністерство фінансів, 

		
		... 
		
			Читати далі »
		
	
Категорія: Українська мова | Переглядів: 763 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Зробити фонетичний розбір слів:Завязь, джміль, життя.

 2.Пояснити правопис слів:

Село, витирати, свято, різьбяр,возз’єднання, мавпячий,манна,Сирія,

директор, буря.

 3.Зробити морфемний розбір і за будовою.

Учительська, подорожній, вихід, лісосмуга.

 4.Морфологічний розбір слова діяти.
Категорія: Українська мова | Переглядів: 738 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Уроки № 41-42

Звязне мовлення

Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру

Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати такі текстотворчі вміння, як визначення теми й головної думки тексту, зясування стилю й покладеного в основу тексту типу мовлення, колективне складання плану тексту, самостійний добір адекватних змісту виражальних засобів мови, реалізація задуму (відтворення вихідного тексту-зразка); уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, смак до влучного слова.

Обладнання: текст для переказу.

Хід уроку

 

І. Повідомлення мети і завдань уроку.

 

ІІ. Підготовка до роботи над переказом.

 

* Читання тесту вчителем.

 

*З’ясування значення вжитих у тексті переказу  слів, які перебувають у пасивному словнику учнів.

 

*Визначення теми й головної думки тексту. Зясування стилю тексту та покладеного в його основу типу мовлення.

 

*Колективне складання плану тексту.

 

*Повторне читання вчителем   тексту.

 

ІV. Письмова робота п’ятикласників на чернетках. Індивідуальне вдосконалення чорнових варіантів переказу. Переписування відредагованого тексту до зошитів.

  ... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 6447 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Урок 47

Зв’язне мовлення

Контрольне читання мовчки. Створення діалогів

Мета: з’ясувати рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема вміння читати мовчки; формувати вміння складати  й розігрувати діалоги відповідно до запропонованої мовленнєвої ситуації й мети спілкування, сприяти підвищенню рівня вправності  діалогічного мовлення щодо його  доцільності, логічності, лаконічності, виразності; формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу; вміння додержувати правил спілкування, дотримувати норм літературної мови, доречно вживати формули мовленнєвого етикету; уточнювати й збагачувати словниковий запас, розвивати культуру усного мовлення, увагу, пам’ять.

Тип уроку: комбінований урок (перевірка й облік якості засвоєних знань, умінь, навичок; розвиток  зв’язного мовлення).

Обладнання:текст для читання мовчки.

 

Хід уроку

 

І. Повідомлення  мети і  завдань уроку.

 

ІІ. Проведення читання мовчки.

 

ІІІ. Відповіді вчителя на запитання учнів (після того, як тестові завдання виконано).

 

ІV. Підготовка до складання діалогів.

 

* Бесіда.

·&nb ... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 14522 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Конспект уроку
Іван Франко. Лірична драма "Зів"яле листя" - шедевр інтимної лірики.

Мета: допомогти учням збагнути красу ліричних віршів про кохання, розвивати образне мислення, здатність співпереживання почуття, навчати поваги до почуттів іншої людини, вміння не образити їх. 

Обладнання: портрет, записи пісень Франка. Книжка Романа Горака "Тричі мені являлася любов



ХІД УРОКУ

„Хвилини в котрих я любив...

були, може найкращі ів моїм

житті – жаль тільки, що були це заразом

хвилини тяжкого болю, якого я дося зазнав, а не радості

І. Організація класу . Оголошення теми та мети уроку

(запис на дошці дисло , тема, і епіграф) 

1. Поезія Івана Франка „Тричі мені являлася любов” підготовленим учнем напам”ять”

... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 1676 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

 Урок № 45
Тема: Діалог. Тире при діалозі.
Мета: поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; виховувати смак до влучного, доречного й дотепного слова; розвивати логічне мислення, мовлення, стійку увагу, емоції, уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник.
... Читати далі »
Категорія: Українська мова | Переглядів: 3400 | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)