1. Утворити ступені порівняння прикметників
Хороший, веселий,
солоний, дорогий, малий, низький.
2.Утворити дієприкметники активного та
пасивного стану
Зелений, сидіти, говорити,
зібрати,зорати.
3.Записати правильно:
Міністерство освіти
україни, голова верховної ради, полтавський державний університет ім.
короленка,міністерство фінансів,
...
Читати далі »
|
Зробити фонетичний розбір слів:Завязь, джміль, життя.
2.Пояснити правопис слів:
Село, витирати, свято, різьбяр,возз’єднання, мавпячий,манна,Сирія,
директор, буря.
3.Зробити морфемний розбір і за будовою.
Учительська, подорожній, вихід, лісосмуга.
4.Морфологічний розбір слова діяти.
|
Уроки № 41-42
Зв’язне мовлення
Письмовий докладний переказ тексту розповідного
характеру
Мета: на основі здобутих
текстологічних знань формувати такі текстотворчі вміння, як визначення теми й
головної думки тексту, з’ясування стилю й покладеного в основу тексту
типу мовлення, колективне складання плану тексту, самостійний добір адекватних
змісту виражальних засобів мови, реалізація задуму (відтворення вихідного тексту-зразка);
уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів; розвивати логічне й образне
мислення, пам’ять, смак до влучного слова.
Обладнання: текст для переказу.
Хід уроку
І. Повідомлення мети і завдань уроку.
ІІ. Підготовка до роботи над переказом.
*
Читання тесту вчителем.
*З’ясування
значення вжитих у тексті переказу слів,
які перебувають у пасивному словнику учнів.
*Визначення
теми й головної думки тексту. З’ясування стилю тексту та
покладеного в його основу типу мовлення.
*Колективне
складання плану тексту.
*Повторне
читання вчителем тексту.
ІV. Письмова робота п’ятикласників на чернетках.
Індивідуальне вдосконалення чорнових варіантів переказу.
Переписування відредагованого тексту до зошитів.
...
Читати далі »
|
Урок 47Зв’язне
мовленняКонтрольне читання мовчки. Створення діалогів Мета: з’ясувати рівень сформованості комунікативних
умінь, зокрема вміння читати мовчки; формувати вміння складати й розігрувати діалоги відповідно до
запропонованої мовленнєвої ситуації й мети спілкування, сприяти підвищенню
рівня вправності діалогічного мовлення
щодо його доцільності, логічності,
лаконічності, виразності; формувати вміння правильно інтонувати репліки
діалогу; вміння додержувати правил спілкування, дотримувати норм літературної
мови, доречно вживати формули мовленнєвого етикету; уточнювати й збагачувати
словниковий запас, розвивати культуру усного мовлення, увагу, пам’ять.Тип уроку: комбінований урок (перевірка й облік
якості засвоєних знань, умінь, навичок; розвиток зв’язного мовлення). Обладнання:текст для читання мовчки. Хід уроку І. Повідомлення мети і завдань уроку. ІІ. Проведення читання мовчки. ІІІ. Відповіді вчителя на запитання учнів (після
того, як тестові завдання виконано). ІV. Підготовка до складання
діалогів. * Бесіда. ·&nb
...
Читати далі »
|
Конспект уроку
Іван Франко. Лірична драма "Зів"яле листя" - шедевр інтимної
лірики.
Мета: допомогти учням збагнути красу
ліричних віршів про кохання, розвивати образне мислення, здатність
співпереживання почуття, навчати поваги до почуттів іншої людини, вміння не
образити їх.
Обладнання: портрет, записи пісень Франка. Книжка Романа Горака "Тричі
мені являлася любов
ХІД УРОКУ
„Хвилини в котрих я любив...
були, може найкращі ів моїм
житті – жаль тільки, що були це заразом
хвилини тяжкого болю, якого я дося зазнав, а не радості
І. Організація класу . Оголошення теми та мети уроку
(запис на дошці дисло , тема, і епіграф)
1. Поезія Івана Франка „Тричі мені являлася любов” підготовленим учнем
напам”ять”
...
Читати далі »
|
Урок № 45 Тема: Діалог. Тире при діалозі. Мета: поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; виховувати смак до влучного, доречного й дотепного слова; розвивати логічне мислення, мовлення, стійку увагу, емоції, уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник.
...
Читати далі »
| |