.
Субота, 04.05.2024, 22:30
Вітаю Вас Гість | RSS
хмаринка тегів
Весілля Опанаса Крокви кетчуп творчість В.Симоненка вино з троянд Новели та гуморески В.Симоненка ЗНО урк. мова та література скачать ЗНО казка про снігову бабу уроки з української літератури Написання складних прикметників раз Тричі являлась мені любов урок в 10 класі читання мовчки 5 клас Самостійна робота виготовлення валянок как шить валенки тест українська мова дієслово завдання з української мови тести з мови твір про війну учнівскі твори проведення методоб'єднаня протокол В. Стефаник контрольна робота Леся Українка М. Вороний відокремлені члени речення підсумковий диктант 6 клас українська мова підсумковий диктант підсумковий диктант українська мова диктант 10 клас підсумковий контроль з української диктант для 7клсау підсумковий контроль знань для 7 кл завдання ЗНО 2013 мова та літератур ЗНО 2013 з української мови та літе пробні завдання ЗНО конспекти уроків з української мови інноваційні технології навчання Марія Микицей нестандарнті уроки урок Будинок який умів розмовляти Урок української мови в 6 класі прикметники портрет Тараса Шевченка Вклонимося Кобзарю Поети-«шістдесятники» посадові інструкції
Навчайся весело
Cлучайное
Новини освіти
Завантажити плеєр
<
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94
Слухай радіо
Пошук
Друзі сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Пошук по сайту



ДОДАЙ СВОЮ СТАТТЮ!


Матерiал буде доступний пiсля перевiрки адмiнicтратором сайту

Головна » Архів матеріалів

 

«Вклонимося Кобзарю»

 

Мета: поглибити знання учнів про життєпис сина українського народу – Т.Г. Шевченка; спираючись на слово, домагатися розвитку не тільки інтелекту, а й душі; спонукати учнів до власної творчості; виховувати любов і повагу до спадщини, яку нам залишив поет, традицій нашого народу, бути справжнім патріотом України.

 [ ... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 993 | Додав: teachermov | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

Тема. Загальновживані (нейтральні) та стилістично забарвлені слова.
Мета:
подати учням уявлення про загальновживані, стилістично забарвлені слова, розрізняти їх, визначати належність слів до цієї категорії; навчитися працювати тлумачним словником;
... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 1349 | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

Тема. Тривога за Людину у творах письменників XX ст. (роман -
антиутопія в світі літератури. Зображення впливу тоталітарної держави на долю українського народу)
Мета. - Познайомити учнів з антиутопією як жанром у світовій літературі; долучивши історичний матеріал, поєднавши зв'язок антиутопії з антисоціальними проблемами людини і суспільства Прослідкувати відображення в українській літературі впливу тоталітарної системи на життя та долю людини, цілого народу.

... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 654 | Додав: teachermov | Дата: 24.12.2014 | Коментарі (0)

Чумакування було одним з характерних явищ суспільного життя на Україні з давніх часів й майже до кінця XIX ст. Воно притягало до себе значну кількість населення, що займалось цим промислом. З іменем чумака пов’язувалось поняття про людей, які провадили перевезення й торгівлю сіллю, рибою, хлібом, та іншими товарами. Поява й розвиток чумацтва були зв’язані з природними особливостями України, територія якої була позбавлена важливого продукту споживання – солі, що в старовину можна було дістати тільки в Криму або ж на Карпатах. Корені чумацтва ховаються в далекому минулому. Можливо його сліди знаходяться в торгівлі “руських з греками” ще в X ст.? ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Категорія: Цікаві матеріали | Переглядів: 702 | Додав: teachermov | Дата: 24.12.2014 | Коментарі (0)

Тип уроку: засвоєння нових знань
Мета: з’ясувати умови написання -нн- та -н- у прикметниках, формувати вміння позначати відповідну орфограму та обґрунтовувати написання; розвивати здатність аналізувати, співставляти, логічно мислити; виховувати любов до природи, повагу до українських символів.
Форма уроку: урок-дослідження
Обладнання: підручник, алгоритм, таблиця, додатковий роздрукований матеріал.

Перебіг уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, діти. Доброго ранку всім, хто завітав до нас сьогодні на урок.
Сьогодні у нас незвичайний урок.
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну прекрасну, в країну чудову,
Що нас так чекає й збагачує мову.
Що це за країна?
Так, це Країна Знань. Чи готові ви зараз працювати на уроці?
Бажаю всім успіху!
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Інтелектуальна розминка:
Яку частину мови ми вивчаємо?
Що таке прикметник?
Якими способами творяться прикметники?
Який спосіб творення прикметників найпродуктивніший?
Орфограми у прикметниках, які ми вивчали, повторимо за допомогою гри. Запрошую двох учнів, які добре знають орфограми у прикметниках. Приготуйте по два запитання для поєдинку. Слухаємо уважно запитання і відповіді, щоб визначити, хто був сильнішим.
2. Мовний двобій:
Яка орфограма у суфіксах зменшувально-пестливого значення?
Коли пишемо суфікс -їчн-?
Коли пишемо суфікс -ов-?
Коли не з прикметниками пишемо окремо?
3. Розподільний диктант ( за орфограмою, що вивчалась на минулому уроці)
Один учень працює за дошкою, потім пояснює орфограми, а учні здійснюють самоперевірку робіт.
(Не)говіркий, (не)мічний, (не)мілкий, а глибокий, (не)дозрілий,(не)старий,(не)доладний, (не)великий, а малий.
4. Дібрати синоніми до слова недоладний. (Незграбний, недоречний, невмілий, безглуздий)
Розібрати слово НЕДОЛАДНИЙ за будовою.
Якої орфограми у цьому прикметнику ми ще не вивчали?
ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку
1. Що знаєте з молодших класів про -нн- і -н- у прикметниках?
2. Чи є щось спільне з вживанням -нн- і -н- у іменниках?
3. Творче спостереження з елементами аналізу:
прочитати текст, визначити тему та головну думку;
виписати іменники та прикметники з пропущеними літерами -нн- та -н-, порівняти написання іменників та прикметників.
За городом неначе багаття палахкотить. То від червоних кетягів на калинових кущах. Сильн…ий морозець прихопив ягоди, але від того вони тільки солодшають. Корін…я здоровен…ого куща прикрило гарбузин…я та картоплин…я.
– Кращих ліків, ніж калина та малина, годі й шукати, -- каже бабуся.
Як хто застудиться, вона хутенько заварює чай з калиною – з ягодами, листям і гілками. А ще бабуся смачн…ий кисіль з калиною варить, пиріжки пече. Осін…ім запасом користуємося всю зиму.

ІV. Вивчення нового матеріалу
... Читати далі »
Категорія: Українська мова | Переглядів: 784 | Додав: teachermov | Дата: 24.12.2014 | Коментарі (0)

Перепишіть, визначте іменники другої відміни, з'ясуйте групу, відмінок, число кожного. 1. Скажи мені, Дніпре, які вітровії все кличуть тебе крізь степи та гаї? (М. Вінграновський). 2. Взимку вітер вовком виє, всіх лякає вітровієм. (І. Січовик). 3. Прибоєм дальніх шумів одлунювало місто. (М. Бажан). 4. Я на тебе дивлюся щовечора, Києве мій, янтарями живими твій килим вечірній розшитий. (Д. Луценко). 5. Вечірнє сонечко гай золотило, Дніпро і поле золотом крило... (Т. Шевченко). ... Читати далі »
Категорія: Українська мова | Переглядів: 1489 | Дата: 24.12.2014 | Коментарі (0)

Для того ,щоб заробити додаткову копiйчину на вашому сайтi чи блозi вам знадобиться сервic ,за допомогою якого можна заробити на розмiщеннi коротких i повних статей. Щоб дiзнатися бiльше заходимо сюди https://blogun.ru/skylightcdfhahg.html

Категорія: Реферати | Переглядів: 575 | Додав: teachermov | Дата: 25.06.2014 | Коментарі (0)


Заповнений кросворд без придуманих питань.Питання можна придумати самому.

Кросворд створений В.Ю.Саміликом


Категорія: кросворди | Переглядів: 6621 | Дата: 16.12.2013 | Коментарі (0)


Тема уроку: Написання складних прикметників разом і через дефіс.

(Урок вивчення нового матеріалу)

Очікувані результати

Після уроку учні зможуть:

·     вирізняти складні прикметники з словосполучень, речень та текстів;

·     позначати орфограму «Написання складних прикметників разом та через дефіс»;

·     обґрунтовувати вибір написання відповідним орфографічним правилом.

         Обладнання: підручник, дошка, папір, правила проведення технологій «Мікрофон», «Діалог», «Незакінчене речення», надрукований текст навчального диктанту, схема «Ключ».

Орієнтовний план і методи проведення уроку.

1. Мотивація навчальної діяльності учнів (Практичне виконання вправи, бесіда) – 7 хв.

2. Оголошення теми і очікуваних результатів – 3 хв.

3. Надання необхідної інформації (технологія «Мікрофон») – 10 хв.

4. Основна частина Технологія «Діалог» – 20 хв.

5. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку (технологія «Незакінчене речення») – 5 хв.

... Читати далі »
Категорія: Українська мова | Переглядів: 1740 | Додав: teachermov | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Нам, мужчинам, дорікають:
їздячи трамваєм,
Ми, мовляв, жінкам ніколи
Місць не уступаєм,
Бо, мовляв, усі мужчини
Некультурні й грубі,
В цьому треба розібратись, Громадяни любі. Якось їхав я трамваєм, А уздовж проходу Спресувалось душ 15 Женського народу. Треба встати й місце дати, А кому охота? Ти стоятимеш, а сяде Татя жовторота. Я підвівся і питаю:
- Женщини і дами!
Хто найтовша і найстарша Буде тут між вами? Всі мовчать, мов без'язикі, Мов заклало вуха. Я и кинув одній особі:
- Йди сідай, старуха! А вона якраз попалась із єхидних штучок.
- Та сиди вже там, - говорить, -Теж мені, онучок.
Я до іншої звертаюсь Благородно й чинно:
- Ви, по-моєму, найтовша, Йдіть сідайте, тітко.
А вона стоїть, мов скеля,
Наче й не до неї, Не оцінює культури Й чемності моєї. Я до третьої заходжу З іншого вже краю.
- Вам, мамашо, скільки років Стукнуло, - питаю.
А вона скривилась гірко І сказала строго:
- То тебе об стінку лобом Стукнули малого.
Я, таку почувши фразу, Опустився зразу. Більше женщинам я місця Не давав ні разу. І мене тепер не стягне Найсильніший трактор. Ми, мужчини, теж умієм Показать характер.
Категорія: Цікаві матеріали | Переглядів: 2210 | Дата: 20.10.2013 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 »