Субота, 18.05.2024, 11:49
Вітаю Вас Гість | RSS
хмаринка тегів
Весілля Опанаса Крокви кетчуп творчість В.Симоненка вино з троянд Новели та гуморески В.Симоненка ЗНО урк. мова та література скачать ЗНО казка про снігову бабу уроки з української літератури Написання складних прикметників раз Тричі являлась мені любов урок в 10 класі читання мовчки 5 клас Самостійна робота виготовлення валянок как шить валенки тест українська мова дієслово завдання з української мови тести з мови твір про війну учнівскі твори проведення методоб'єднаня протокол В. Стефаник контрольна робота Леся Українка М. Вороний відокремлені члени речення підсумковий диктант 6 клас українська мова підсумковий диктант підсумковий диктант українська мова диктант 10 клас підсумковий контроль з української диктант для 7клсау підсумковий контроль знань для 7 кл завдання ЗНО 2013 мова та літератур ЗНО 2013 з української мови та літе пробні завдання ЗНО конспекти уроків з української мови інноваційні технології навчання Марія Микицей нестандарнті уроки урок Будинок який умів розмовляти Урок української мови в 6 класі прикметники портрет Тараса Шевченка Вклонимося Кобзарю Поети-«шістдесятники» посадові інструкції
Навчайся весело
Cлучайное
Новини освіти
Завантажити плеєр
<
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94
Слухай радіо
Пошук
Друзі сайту
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Пошук по сайту



ДОДАЙ СВОЮ СТАТТЮ!


Матерiал буде доступний пiсля перевiрки адмiнicтратором сайту

Головна » 2013 » Листопад » 29 » Урок української мови в 6 класі
14:44
Урок української мови в 6 класі

Тема уроку: Написання складних прикметників разом і через дефіс.

(Урок вивчення нового матеріалу)

Очікувані результати

Після уроку учні зможуть:

·     вирізняти складні прикметники з словосполучень, речень та текстів;

·     позначати орфограму «Написання складних прикметників разом та через дефіс»;

·     обґрунтовувати вибір написання відповідним орфографічним правилом.

         Обладнання: підручник, дошка, папір, правила проведення технологій «Мікрофон», «Діалог», «Незакінчене речення», надрукований текст навчального диктанту, схема «Ключ».

Орієнтовний план і методи проведення уроку.

1. Мотивація навчальної діяльності учнів (Практичне виконання вправи, бесіда) – 7 хв.

2. Оголошення теми і очікуваних результатів – 3 хв.

3. Надання необхідної інформації (технологія «Мікрофон») – 10 хв.

4. Основна частина Технологія «Діалог» – 20 хв.

5. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку (технологія «Незакінчене речення») – 5 хв.


Варіанти організації діяльності учнів

1. Мотивація навчальної діяльності.

Словниковий диктант

Гарнізонний клуб, лимонне тістечко, телефонна розмова, невгомонний сусід, прикордонна застава, автогенний апарат, струнний інструмент, сторонній спостерігач, злочинний задум, доброчинний заклад, білопінна хвиля, тонкостанна береза, тритонний вантаж, тонкорунна вівця.

Завдання.

1. Вказати складні прикметники поміж прикметників у словниковому диктанті. Як вони пишуться?

завантажити роботу повністю
Категорія: Українська мова | Переглядів: 1741 | Додав: teachermov | Теги: Урок української мови в 6 класі | Рейтинг: 0.0/0


Похожие 0:




Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]