.
Субота, 04.05.2024, 15:44
Вітаю Вас Гість | RSS
хмаринка тегів
Весілля Опанаса Крокви кетчуп творчість В.Симоненка вино з троянд Новели та гуморески В.Симоненка ЗНО урк. мова та література скачать ЗНО казка про снігову бабу уроки з української літератури Написання складних прикметників раз Тричі являлась мені любов урок в 10 класі читання мовчки 5 клас Самостійна робота виготовлення валянок как шить валенки тест українська мова дієслово завдання з української мови тести з мови твір про війну учнівскі твори проведення методоб'єднаня протокол В. Стефаник контрольна робота Леся Українка М. Вороний відокремлені члени речення підсумковий диктант 6 клас українська мова підсумковий диктант підсумковий диктант українська мова диктант 10 клас підсумковий контроль з української диктант для 7клсау підсумковий контроль знань для 7 кл завдання ЗНО 2013 мова та літератур ЗНО 2013 з української мови та літе пробні завдання ЗНО конспекти уроків з української мови інноваційні технології навчання Марія Микицей нестандарнті уроки урок Будинок який умів розмовляти Урок української мови в 6 класі прикметники портрет Тараса Шевченка Вклонимося Кобзарю Поети-«шістдесятники» посадові інструкції
Навчайся весело
Cлучайное
Новини освіти
Завантажити плеєр
<
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94
Слухай радіо
Пошук
Друзі сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Пошук по сайту



ДОДАЙ СВОЮ СТАТТЮ!


Матерiал буде доступний пiсля перевiрки адмiнicтратором сайту

Головна » Архів матеріалів
Зробити фонетичний розбір слів:Завязь, джміль, життя.

 2.Пояснити правопис слів:

Село, витирати, свято, різьбяр,возз’єднання, мавпячий,манна,Сирія,

директор, буря.

 3.Зробити морфемний розбір і за будовою.

Учительська, подорожній, вихід, лісосмуга.

 4.Морфологічний розбір слова діяти.
Категорія: Українська мова | Переглядів: 712 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Уроки № 41-42

Звязне мовлення

Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру

Мета: на основі здобутих текстологічних знань формувати такі текстотворчі вміння, як визначення теми й головної думки тексту, зясування стилю й покладеного в основу тексту типу мовлення, колективне складання плану тексту, самостійний добір адекватних змісту виражальних засобів мови, реалізація задуму (відтворення вихідного тексту-зразка); уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів; розвивати логічне й образне мислення, пам’ять, смак до влучного слова.

Обладнання: текст для переказу.

Хід уроку

 

І. Повідомлення мети і завдань уроку.

 

ІІ. Підготовка до роботи над переказом.

 

* Читання тесту вчителем.

 

*З’ясування значення вжитих у тексті переказу  слів, які перебувають у пасивному словнику учнів.

 

*Визначення теми й головної думки тексту. Зясування стилю тексту та покладеного в його основу типу мовлення.

 

*Колективне складання плану тексту.

 

*Повторне читання вчителем   тексту.

 

ІV. Письмова робота п’ятикласників на чернетках. Індивідуальне вдосконалення чорнових варіантів переказу. Переписування відредагованого тексту до зошитів.

  ... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 6294 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Урок 47

Зв’язне мовлення

Контрольне читання мовчки. Створення діалогів

Мета: з’ясувати рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема вміння читати мовчки; формувати вміння складати  й розігрувати діалоги відповідно до запропонованої мовленнєвої ситуації й мети спілкування, сприяти підвищенню рівня вправності  діалогічного мовлення щодо його  доцільності, логічності, лаконічності, виразності; формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу; вміння додержувати правил спілкування, дотримувати норм літературної мови, доречно вживати формули мовленнєвого етикету; уточнювати й збагачувати словниковий запас, розвивати культуру усного мовлення, увагу, пам’ять.

Тип уроку: комбінований урок (перевірка й облік якості засвоєних знань, умінь, навичок; розвиток  зв’язного мовлення).

Обладнання:текст для читання мовчки.

 

Хід уроку

 

І. Повідомлення  мети і  завдань уроку.

 

ІІ. Проведення читання мовчки.

 

ІІІ. Відповіді вчителя на запитання учнів (після того, як тестові завдання виконано).

 

ІV. Підготовка до складання діалогів.

 

* Бесіда.

·&nb ... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 14350 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

Конспект уроку
Іван Франко. Лірична драма "Зів"яле листя" - шедевр інтимної лірики.

Мета: допомогти учням збагнути красу ліричних віршів про кохання, розвивати образне мислення, здатність співпереживання почуття, навчати поваги до почуттів іншої людини, вміння не образити їх. 

Обладнання: портрет, записи пісень Франка. Книжка Романа Горака "Тричі мені являлася любов



ХІД УРОКУ

„Хвилини в котрих я любив...

були, може найкращі ів моїм

житті – жаль тільки, що були це заразом

хвилини тяжкого болю, якого я дося зазнав, а не радості

І. Організація класу . Оголошення теми та мети уроку

(запис на дошці дисло , тема, і епіграф) 

1. Поезія Івана Франка „Тричі мені являлася любов” підготовленим учнем напам”ять”

... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 1641 | Додав: teachermov | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

 Урок № 45
Тема: Діалог. Тире при діалозі.
Мета: поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; виховувати смак до влучного, доречного й дотепного слова; розвивати логічне мислення, мовлення, стійку увагу, емоції, уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник.
... Читати далі »
Категорія: Українська мова | Переглядів: 3372 | Дата: 09.12.2012 | Коментарі (0)

„ТРИЧІ МЕНІ ЯВЛЯЛАСЯ ЛЮБОВ...”



   Мета: спробувати пояснити через духовний світ та спогади про кохання життєву основу інтимної лірики поета, що став в один ряд зі світовими геніями;

розвивати й виховувати красу взаємин, любов до слова по­етичного, що лине із закоханого серця Франкового.

   Музика. Грамзапис пісні „Ой ти, дівчино, з горіха зерня...", „Віють вітри...", „Тече вода в синє море...", твори Ф. Шопена, И. Баха, Л. Бетховена, П. Чайковського, В. Моцарта, Г. Свирилова, Є. Доги.

ХІД УРОКУ:

... Читати далі »

Категорія: Українська література | Переглядів: 1508 | Додав: teachermov | Дата: 08.12.2012 | Коментарі (0)

Українська мова. 10 клас.
Тематичне оцінювання.
Складні випадки правопису ненаголошених голосних, м’якого знака, апострофа.

1. Орфограма – це 
а) чітка рекомендація для правильного написання слова;
б) правильне написання, що вибирається з ряду можливих.
в) система правил про способи передачі звукового мовлення на письмі;
г) розділ мовознавства, у якому вивчається система правил для забезпечення передачі звукового мовлення на письмі.
Записати слово з орфограмою на межі морфем (значущих частин слова), позначити орфограму.

2. Буквосполучення ри, ли в коренях українських слів та написання е, и у деяких словах, що не перевіряються наголосом (левада, кочерга) пояснюється
а) фонетичним принципом орфографії;
б) морфологічним принципом;
в) історичним принципом;
г) смисловим (диференціюючим) принципом.
Дібрати й записати слово із сумнівним ненаголошеним голосним, що не перевіряється наголосом; записати це слово фонетичною транскрипцією.

3. М’який знак не пишеться 
а) перед буквою о;
б) перед буквосполученням йо;
в) у дієсловах на -ть, -ться;
г) після букв, що позначають губні та шиплячі приголосні, а також після букви р.
Дібрати дієслово на -ть, -ться, записати його фонетичною транскрипцією.

4. Апостроф ставиться перед буквами я, ю, є, ї після букв
а) к, п, т, ф, х;
б) д, т, з, ц, ч, ж;
в) б, п, в, ... Читати далі »

Категорія: Українська мова | Переглядів: 2764 | Додав: teachermov | Дата: 08.12.2012 | Коментарі (0)

Вони серйозніші й доросліші за хлопців-однолітків. Хоча... можуть підстерегти о сьомій ранку, коли виходжу з дому, й випи­тувати, де, в якій аптеці можна придбати «чарівний засіб» від веснянок.

Саме в них якось на уроці запитав:

А   що   таке   кохання?..   Захоплення можна вважати коханням?

Першою зважилась Марійка, та, з веснян­ками.

Захоплюватися    можна,    не     зако­хуючись.

Молодець Марійка, розумниця! Невже не знайду для тебе слів, щоб переконати: ти гарна, навіть з веснянками, гарна вже одним своїм шістнадцятиліттям.

   Чи можна стати щасливою, якщо не маєш привабливої зовнішності? — запитую
клас.

   Ніколи! категорично відповідає Ма­рійка.

   В  житті по-різному буває,— вважає Наталка.

... Читати далі »

Категорія: оповідання | Переглядів: 689 | Додав: teachermov | Дата: 08.12.2012 | Коментарі (0)



Друзья

А  что  ты  здесь  делаешь,   бедняжка? — спросила, в свою очередь, Обезьянка.
Это очень печальная история,— ответила Белочка.— Я жила на высоком дереве в большом лесу. У меня было много
друзей. Однажды я сильно простудилась.Мои друзья не оставили меня в беде. Они
приносили мне мед, молоко и орехи. С помощью  друзей  я  очень быстро  поправилась.
Однажды ночью ко мне в дом постучал Еж. Лил сильный дождь, было очень холодно, и Еж попросил меня пустить его переночевать. Я ему отказала.
Тогда,— продолжала Белочка,— он попросил у меня немного орехов. И, хотя у меня было много вкусных орехов, я ему опять отказала. Так Еж и ушел ни с чем.
Я легла спать, а на следующий день проснулась не в своей кровати, а в этом ужасном лесу.
Видно, меня наказала Волшебница за жадность.
Да, это правда очень грустная история,— сказала Обезьянка,— Ну ладно, теперь нам с тобой пора подумать, как отсюда выбраться.

Не знаю,— ответила Белочка,— Пойдем   вместе.    Вдвоем   будет   веселее. 
И Обезьянка с Белочкой побрели  вдоль длинного ряда кустов.
Шли они долго, наконец устали и присели отдохнуть. Вдруг Белочка вскочила и закричала:
Смотри, что там белое впереди?
Категорія: Казки | Переглядів: 885 | Додав: teachermov | Дата: 08.12.2012 | Коментарі (0)


Одного морозяного ранку зліпила дітвора Снігову Бабу. Коли вона була вже готова, дівчатка принесли ніс-морквину, відерце-шапку. Хлопчики знайшли два круглі камінчики-оченята. Ох і гарною ж вийшла Снігова Баба!

Почали діти бавитися навколо неї, та так захопилися, що й не помітили, як Баба ожила...



— І мені весело! — бадьоро вигукнула вона, і почала кумедно  витанцьовувати,          запрошуючи

... Читати далі »

Категорія: Казки | Переглядів: 1604 | Додав: teachermov | Дата: 08.12.2012 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 »