Тема уроку: Написання складних прикметників разом і через дефіс.
(Урок вивчення нового матеріалу)
Очікувані результати
Після уроку учні зможуть:
· вирізняти складні прикметники з словосполучень, речень та текстів;
· позначати орфограму «Написання складних прикметників разом та через дефіс»;
· обґрунтовувати вибір написання відповідним орфографічним правилом.
Обладнання: підручник, дошка, папір, правила проведення технологій «Мікрофон», «Діалог», «Незакінчене речення», надрукований текст навчального диктанту, схема «Ключ».
Орієнтовний план і методи проведення уроку.
1. Мотивація навчальної діяльності учнів (Практичне виконання вправи, бесіда) – 7 хв.
2. Оголошення теми і очікуваних результатів – 3 хв.
3. Надання необхідної інформації (технологія «Мікрофон») – 10 хв.
4. Основна частина Технологія «Діалог» – 20 хв.
5. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку (технологія «Незакінчене речення») – 5 хв.