14:44 Урок української мови в 6 класі | |
Тема уроку: Написання складних прикметників разом і через дефіс. (Урок вивчення нового матеріалу) Очікувані результати Після уроку учні зможуть: · вирізняти складні прикметники з словосполучень, речень та текстів; · позначати орфограму «Написання складних прикметників разом та через дефіс»; · обґрунтовувати вибір написання відповідним орфографічним правилом. Обладнання: підручник, дошка, папір, правила проведення технологій «Мікрофон», «Діалог», «Незакінчене речення», надрукований текст навчального диктанту, схема «Ключ». Орієнтовний план і методи проведення уроку. 1. Мотивація навчальної діяльності учнів (Практичне виконання вправи, бесіда) – 7 хв. 2. Оголошення теми і очікуваних результатів – 3 хв. 3. Надання необхідної інформації (технологія «Мікрофон») – 10 хв. 4. Основна частина Технологія «Діалог» – 20 хв. 5. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку (технологія «Незакінчене речення») – 5 хв. Варіанти організації діяльності учнів 1. Мотивація навчальної діяльності. Словниковий диктант Гарнізонний клуб, лимонне тістечко, телефонна розмова, невгомонний сусід, прикордонна застава, автогенний апарат, струнний інструмент, сторонній спостерігач, злочинний задум, доброчинний заклад, білопінна хвиля, тонкостанна береза, тритонний вантаж, тонкорунна вівця. Завдання. 1. Вказати складні прикметники поміж прикметників у словниковому диктанті. Як вони пишуться? завантажити роботу повністю | |
|
Всього коментарів: 0 | |